welkom op onze website!!

`Manege

 
 Hallo allemaal wij vertelen jullie hier iets over de manege:
 
 
op de manege krijg je als eerste altijd een longe les. Dan vertelt iemand aan jou de begin stappen en legt het je een beetje uit. als je dan goed genoeg bent mag je naar de beginners, en daar leer je wat meer figuren.
Je hebt verschillende groepen waar je in kunt zitten:
de beginners
de half gevordend
gevordend
en ver gevordend
 
de manege organiseert ook wel wedstrijden dressuur en springen bij dressuur gaat het zo:
je beland eerst in de F1 daarna F2 f3 f4 bij f1 moet je 2 promotie punten hebben bij F2 ook 
De manege heeft leuke pony`s en paarden , op die paarden kan je veel leren en ze zijn lief.

je krijgt goed les en je mag ook vaak wat leuks doen zoals springen, enz dus je leert heel veel!

© 2014 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode