Hoi! ik ben melissa ik ben helemaal fan van paarden, mijn lievelingspony op de manege is alexandra. en mijn lievelingsras is Haflinger ik vind welsh ook heel schattig, het plaatje hiernaast is Blondie een lieve welsh pony
Ik rijd ook bij de zilfias hoeve ik vind het een hele leuke manege :)